HERKESE MERHABA!


Amacım; bu kız bize ne anlatmış diye merak edip bakmanız. O kadar... Çünkü herşeye çok kafa yoruyorum. Huyum bu! Çok kolay mutlu oluyorum, çok kolay korkuyorum, çok kolay heyecanlanıyorum, herşeyi çabucak hissediyorum. Sohbete bayılıyorum. Sanmayın ki yalnızım konuşamıyorum da buraya yazıyorum. Aksine düşüncelerimi daha çok insanla paylaşmak istiyorum. Bu yüzden yazıyorum. Aklıma gelen herşey üzerine yazacağım.















4 Ekim 2010 Pazartesi

RESİM

BİR BAHÇE(İçinde sepetinizi bir seferde ağzına kadar doldurabileceğiniz çeşitte ağaçlarla dolu.) BİR EV ( Hem tepede hem de ama aynı zamanda denizin, kumun neredeyse içinde. İçindeki her eşya; baktığında hikaye anlattıracak kadar yaşanmış ve güzel. Mutfağı sıcak mı sıcak, kocaman bir masası var. Salonunda kocaman bir kitaplık, duvarlarda resimler. Tepedesin ve deniz kenarındasın ya! Hem dağ manzarası var hem deniz...)BİR IRMAK (Dağdan gelmiş, denize gidiyor.) YAKINDA BİR KASABA (Evlerinin hepsi eski ama bakımlı. Balkonların hepsinde çiçek. Kaldırımlar taş. Dükkanlar zanaatkarlar ile dolu. Sokaklar cıvıl cıvıl.) GÖKYÜZÜ (Herdaim renkli, bol bulutlu, hareketli kıpır kıpır.) MÜZİK (Heryerde) İNSANLAR( Bol sohbetli, okuyan, düşünen, yardım eden. Duyarlı, samimi, mutlu.) BEN( Onların içinde, ailemle, sağlıklı ve mutlu.)
Konu başlığım resim. HAYALİMDEKİ RESİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder