HERKESE MERHABA!


Amacım; bu kız bize ne anlatmış diye merak edip bakmanız. O kadar... Çünkü herşeye çok kafa yoruyorum. Huyum bu! Çok kolay mutlu oluyorum, çok kolay korkuyorum, çok kolay heyecanlanıyorum, herşeyi çabucak hissediyorum. Sohbete bayılıyorum. Sanmayın ki yalnızım konuşamıyorum da buraya yazıyorum. Aksine düşüncelerimi daha çok insanla paylaşmak istiyorum. Bu yüzden yazıyorum. Aklıma gelen herşey üzerine yazacağım.















21 Ocak 2012 Cumartesi

SEVGİ

Hayatta herkesi ve herseyi kosulsuz sevmeyi denediniz mi? Ben bu aralar deniyorum. İtiraf ediyorum daha once hic denememistim. Artik kin dolu insanlari seviyorum kendime ne kadar sevgi dolu oldugumu gosterdikleri icin, kiskanc insanlari seviyorum bana isteyip de yapamadiklarim icin guc verdikleri icin. Kuralsiz yasayanlara hayranim, kendilerine duyduklari ozguvene sahip olabilmeyi dusundurttukleri icin. Cahilleri, daha cok okumam gerekliligini hatirlattiklari icin vs. İcime sevgi bocegini sokan; sevgili İpek Haznedaroglunun "icimdeki yolculuk" kitabi. Ben bu kitabi okuyup sindirmeye calisirken, 20 sene once seyrettigim bir film onume cikti birkac gun once. Unutmusum seyredeyim dedim  Kieslowskinin uclemesini. Mavi-Kirmizi-Beyaz dır bu uclemeye ismini veren renkler. Mavi yi izledim bir de ne goreyim. Sonunda verdigi mesaj (altyazi olarak geciyor) benim o gunlerde kafami yordugum duygularin anafikri sanki. Dedim pes! Evren almak istediginiz mesajlari resmen avucunuzun icine koyuveriyor istediginiz anda. Mesaji yazmak  istemiyorum size surprizi kacmasin diye. Ama icinde sevgi var. Kosulsuz sevgi. Sirasiyla, okuyup, izleyip dusunmenizi tavsiye ediyorum yurekten... Mutluluk garanti. Hepinizi seviyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder