HERKESE MERHABA!


Amacım; bu kız bize ne anlatmış diye merak edip bakmanız. O kadar... Çünkü herşeye çok kafa yoruyorum. Huyum bu! Çok kolay mutlu oluyorum, çok kolay korkuyorum, çok kolay heyecanlanıyorum, herşeyi çabucak hissediyorum. Sohbete bayılıyorum. Sanmayın ki yalnızım konuşamıyorum da buraya yazıyorum. Aksine düşüncelerimi daha çok insanla paylaşmak istiyorum. Bu yüzden yazıyorum. Aklıma gelen herşey üzerine yazacağım.















25 Mart 2015 Çarşamba

KEVIN

Uzuun sekanslar, bitmek bilmeyen duygu dışavurumları ve sanki Kiewslovski'nin -Kırmızı- filmindeymişcesine  gözümüze sokulan kırmızı renkli herşeyle başlayan film; 30 dakikasına kadar şöyle düşündürüyor: Eyvah sonunu getiremiyeceğiz sanırım! Tilda Swinton bütün film boyunca böyle donuk donuk bakacak mı? Keşke başka film seyretseydik. İçim karardı vs. vs...
 Benden size tavsiye: Her filme şans verin. Mutlaka ilk 20 dakikada karar vermeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder