HERKESE MERHABA!


Amacım; bu kız bize ne anlatmış diye merak edip bakmanız. O kadar... Çünkü herşeye çok kafa yoruyorum. Huyum bu! Çok kolay mutlu oluyorum, çok kolay korkuyorum, çok kolay heyecanlanıyorum, herşeyi çabucak hissediyorum. Sohbete bayılıyorum. Sanmayın ki yalnızım konuşamıyorum da buraya yazıyorum. Aksine düşüncelerimi daha çok insanla paylaşmak istiyorum. Bu yüzden yazıyorum. Aklıma gelen herşey üzerine yazacağım.















25 Mart 2015 Çarşamba

YALNIZLIK

Yalnizlik...
Gel bakalim yanima... Unutuyorum varligini arada sirada...
Ama sen bana cok yakinsin aslinda. 
Sevdigim dedigim herkesin isi var nedense ihtiyacim oldugunda.
Oyle bir bosluga attiniz ki beni,  oyle mutsuz ediyorsunuz ki, ne yapacagimi bilemez halde deriin dusunceler sariyor beynimi. Gelin, bir nefes yanimda olun, halimi hatirimi sorun. Yok mu? Peki ne halim varsa goreyim oyle mi?
Ama halimi goruyorum, pek iyi degil. Ne olacak simdi:(
Bir telefon edin, bir iltifat edin, bir merak edin, ne bileyim, sevginizi gosterecek bir sey -sadece bekledigim-.
Peki peki anladim beklemiim. Hepinizin aklindaki sadece sizsiniz. Anladim. Benim her zaman kendimden ustun tuttugum, 'siz'.
Kendi kendime hatami anladim simdi. Kendimden ustun tuttugum icin sizi, benim gayretimle yuruyor aramizdaki sevgi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder